2013. április 8., hétfő

M4 Műanyag tár javítás

Gondolom mindenki futott már bele abba a helyzetbe, hogy szeretet replikája sok használat után megadta magát. Pontosabban egy cilinder, egy nozzle, vagy ne adj isten egy hop-up kamra cserét kellett eszközölni az aeg-en. Ha minden összejön akkor nem lesz semmi problémánk, a műanyag táraink tökéletesen fognak tovább adagolni. Azonban én már nem egyszer futottam össze olyan végeredménnyel, hogy majdnem egy fél centi mozgása lesz a tárnak, hiába zsír új a tárakasztó. Másik hiba lehetőség, hogy a műanyag tárak a sok használattól megkopnak azon a helyen, ahova a tárakasztó illeszkedik. Itt milliméterekről beszélünk csak, és már nem fog adogatni a tár. Na ezen probléma megoldására szeretnék egy igen egyszerű megoldást mutatni. (nekem bevált). Először a táron elhelyezkedő, akasztásra szolgáló hézagot lekezeljük, mégpedig úgy, hogy valamilyen oldószerrel letisztítjuk róla a szennyeződéseket, zsírt. Az asszony alkoholos körömlakk lemosója tökéletesen megfelelő. Ez után, legalább 2-3mm (vagy a kopás nagyságától függően)vastag műanyag lapokat vágunk ki, melyek mérete megegyezik az akasztó mélyedés méretével Miután ezzel megvagyunk, vékony réteg pillanat ragasztót kenünk a mélyedésbe és ráhelyezzük a méretre vágott lapkát. Ha megszáradt, akkor már el is végezhetjük a próba lövéseket. Ajánlott kicsit vastagabb anyaggal dolgozni, mert lereszelni belőle még mindig könnyebb, mint kipiszkálni a ragasztott darabot és újra kezdeni. A műveletek elvégzése után kicsit szkeptikusan álltam hozzá a teszthez,mivel a táraim előtte egy G&P, egy KWA és egy CA M4-esben is tesztelve voltak, és mind a háromnál adogatási problémáim voltak. Azonban miután a huszadik lövést adtam le, és problémát nem tapasztaltam, átváltottam sorozatra és úgy is kipróbáltam...... Tökéletes lett. Nincs adogatási probléma, tolta a BB-et, mint Sanyi bácsi a biciklit. 10-20 perc módosítani 5 tárat, de higgye el mindenki, megéri...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése