Tesztünk alanya a T1-es red dot. Ezt a fajtát inkább versenyeken lehet látni, főleg M4-eseken, ami a magassága miatt úgy lett kitalálva, hogy nyílt irányzékkal, pl MBUS-sal lehet használni.
Maga az eszköz nem egy méretes darab, de ugye ezt a Micro szóból is lehet érzékelni. Masszív fém házba zárt optika.
A festése matt fekete. Anyaga masszív fém. Súlya elég jelentős, a méretéhez képest. Szerintem betonra való ejtés sem végzi ki, de ezt még azért nem próbáltam. A hátsó része keskenyebb, és az első része felé öblösödik. Hátul található a fokozatokért felelős tárcsa, amin 5 fokozatban lehet állítani a lézer pont fényerősségét, valamint ez maga az elem tartó is. Az elején bal oldalt és a tetején pedig a lézer pont vertikális és horizontális állításáért felelős tárcsák helyezkednek el. Extra, hogy lehet választani, hogy a megjelenő cél pont piros, vagy zöld színű legyen, amit a fokozat állító tárcsa két irányba való tekerésével lehet elérni 5-5 fokozatban. Én személy szerint a zöldet csak épületben rosszabb fény viszonyok között használom, mivel a zöld bokrok, fák rendesen be tudnak zavarni.
Fokozat állító tárcsa, ami egyben az elem tartó is |
A pont képe jobban látszódik, itt a fényképezőm nem bírta a fényviszonyokat |
LaRue fogantyú kihajtott állapotban |
"Köszönet CSÉ-nek a Red-Dot-ért"
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése